Sankta Lucia!♥


I helgen har jag varit hos amme. Jag och grace sov över där:)
I söndags var det dags för luciatåg med konståkningen, de var på hockeymatchen så nån kanske såg mej på tv?
hehe;)

Idag är det lucia och på morgonen så hade niorna luciatåg och sen fikade vi i matsalen.
Efter skolan tränade jag, madde och linn till julkonserten.
Sen så gick jag ner för att träffa mormor på stan, visar vad  jag fick sen:)
Och sedan stack jag och mamma iväg och gymmade.
Nu har jag druckit varm choklad och ätit lussebulle och lyssnat på syrran som sjöng jullåtar.
Hon klädde upp sig till lucia, sött!♥

Imorgon så är det julkonsert och lucia med paraden i kyrkan, ni som bor här kan ju komma och kolla?:)

För övrigt har det varit skola och igår fick vi hål istället för matte och sen så har jag skrivit lite på min JB novell;)

VI HÖRS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback